zaterdag 14 juni 2014

Welkom op mijn  nieuwe blog 'Stampin met Co'

Mijn naam is Cobi en ik ben sinds kort Stampin'Up! demonstratrice.

Ik vind het allemaal heel erg spannend en heb veel zin om leuke dingen te gaan doen met alle super leuke spulletjes van Stampin'Up!

Binnenkort zullen hier op mijn blog allerlei berichtjes komen over de projecten waar ik mee bezig ben en over een paar weken natuurlijk alles rondom de nieuwe 2014-2015 Stampin'Up! catalogus die uitkomt.

Aan de rechter kant vind je de catalogus (pdf) die nu nog geldig is en je kunt natuurlijk altijd in mijn online shop winkelen.

Wil je via mij persoonlijk iets bestellen of een catalogus aanvragen of heb je andere vragen, dan kun je me altijd bellen 06-12709252 of mailen stampinmetco@ziggo.nl.

Ik heb er erg veel zin in!

groetjes van Cobi

2 opmerkingen: