dinsdag 5 augustus 2014

Mooie pauw van Flower Patch stempels



Ik vond een foto op Pinterest van een pauw gemaakt van de Flower Patch stempelset.
Er stond verder niet bij wie deze super leuke en mooie pauw bedacht en gemaakt had.
Maar ik vond hem zo leuk, dat ik heb geprobeerd om hem na te maken.

Dit bedoelde ik dus met weer eens iets totaal anders doen met een stempelset, dan dat je gewoonlijk zou doen.

Ik heb hem verder nog niet in een kaart verwerkt. Ik denk eerder dat ik er een soort van schilderijtje van zal maken, omdat het best veel werk is om de pauw te maken.


Ik heb dus gewerkt met de Flower Patch stempelset en alles uitgestansd met de bijbehorende Flower Fair Framelits Dies.

Wel een hoop werk, maar ik vond het het wel waard om te maken.
Als jullie een uitgebreide werkbeschrijving willen of een foto tutorial hiervan,
laat dan een comment achter.

een fijne dag allemaal.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten