donderdag 18 september 2014

Kerstkaartje met schaatsende Birdie!



Zo schattig, de stempelset For the Birds.
En ook heel leuk dat er een kerststempeltje bij zit.

Ik ben niet zo van de rood-groene klassieke kerstkaarten,
eigenlijk helemaal niet zo van de kerstkaarten,
maar toen ik de Designer Series Paper All is Calm zag was ik toch verkocht.


Het vogeltje heb ik op waterverf papier gestempeld
en ingeschilderd met Lost Lagoon en Soft Sky.

Ik wilde ook iets met een zilver accent doen.
Ik heb met de blenderpen gedipt in de zilveren Metallic Encore Inkt
en zo de schaatsjes en de kerstbal gekleurd.
(of dit schadelijk is voor de blenderpen weet ik niet, 
maar ik hou die ene kant van de pen hier nu gewoon voor)

De randen van het stukje waterverfpapier heb ik op het zilveren stempelkussen gedrukt en zo zijn de randjes ook subtiel zilver.

Zilveren lintje en stikje en het kaartje is klaar!

  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten