dinsdag 7 oktober 2014

Block Step kaart met For the Birds

Al een hele tijd wilde ik graag een keer een 'Block Step kaart' maken.
Ik had op You Tube een filmpje gezien van Dawn Griffith
met een hele goede uitleg om zo'n kaart te maken.


Het leek me leuk om het met de stempelset For the Birds te maken.
De stempeltjes waren iets te groot voor de vierkantjes op de kaart,
daarom heb ik de stempels met een memento stift beïnkt 
op de delen die ik wilde stempelen.
En zo pasten de afdrukjes wel binnen deze vierkantjes.


Ik heb met de blenderpen en drie kleuren inkpads
(Melon Mambo, Crumb Cake en Tempting Turquois)
de afdrukjes ingekleurd.


Voor de overgebleven vierkantjes heb ik Sweet Taffy DSP gebruikt.
En om het helemaal af te maken heb ik met de Petit Petals stempels en pons
bloemetjes gemaakt.


Het kleine labeltje is uit de set About the Label en
geponst met één van de ponsjes uit de Little Labels Punch Pack.

Het was erg leuk om deze kaart te maken.
Fijne dag allemaal!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten