donderdag 23 oktober 2014

It's time to celebrate met In This Together


Hoe kun je een achtergrond sponzen zonder over de gestempelde 
afbeelding heen te gaan?
Dat vroeg ik me dus al heel lang af.

Je stempelt eerst je afbeelding op het whisper white papier,
dan stempel je diezelfde afbeelding op Masking Paper en die knip je uit en
plak je over je gestempelde afbeelding heen. Nu kun je je achtergrond gaan sponzen zonder dat je over je stempel heen gaat.

Wat is nu weer Masking Paper?
Dit is dun papier met een plaklaag net zoals die op een post-it memo papiertje,
alleen zit deze plaklaag over het hele papier heen.

Hoe kom ik aan dit papier?
Je kunt het online bestellen bij V&D.
Voor een best wel grote rol betaal je 5,95.
En je doet er echt heel lang mee.

Ik bewaar mijn maskers bij mijn stempels,
zo heb je ze altijd bij de hand en je kunt ze zeker meer dan 1 keer gebruiken.


De afbeelding zelf heb ik ingekleurd met Blendabilities.


Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten