zaterdag 4 oktober 2014

Vandaag is het World Cardmaking Day

Voor diegene die het nog niet meegekregen hadden.
Stampin'Up heeft een super leuke actie voor deze dag 
en die loopt nog tot 6 oktober.
Zie voor meer info de foto onderaan dit blogbericht.

Natuurlijk wilde ik ook nog een leuke kaart maken voor vandaag.


Ik was heel ijverig begonnen om iets uit te proberen met
een stempel uit de Mixed Bunch set in combinatie met
Blendabilities.
Het wilde alleen niet helemaal zoals ik het wilde en uiteindelijk heb ik de ingekleurde bloemen maar helemaal uitgeknipt.
Nu had ik twee bloemen en verder nog niks.

Misschien iets stempelen op de kaart waar ik dan de bloemen op kan plakken?
En ja, ik zag de Flowering Flourishes en zo ontstond het idee voor deze kaart.

Zo zie je maar hoe een idee voor een kaart soms kan ontstaan.
Dus ook na een mislukt idee komt er soms zomaar weer een ander idee ;-)


Dat was mijn bijdrage voor vandaag op
World Cardmaking Day.

Wees Creatief en geniet van je Hobby!
(doe ik ook)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten