zaterdag 6 december 2014

Kamerscherm kaart met White Christmas


Een korte foto tutorial voor de basis van deze kaart.

Je hebt hier een stuk CardStock voor nodig van 30x30cm.
Hier kun je 2 kaarten mee maken.


Je snijd dus 2 cm van één 30 cm kant af.
na de bovenstaande instructies...


Ziet het er dus zo uit.


Om de mooie 'pootjes' onder je scherm te krijgen
gebruik je de Decorative Label Punch.
Ik vond het zelf erg makkelijk om eerst een stukje masking papier
(of als je dat niet hebt post-it) uit te ponsen en het midden markeren met een potloodlijntje.


Als je dit dan precies in het midden plakt, dan kun je heel precies ponsen.


En zo doe je dit bij alle vier de stukjes.


Ik heb hier gekozen om de panelen met vellum te beplakken
en de stempelset White Christmas gebruikt.
En deze met zwart gestempeld en met clear embossingpoeder geëmbossed.


De sneeuw is met White Stazon gestempeld


En de sneeuw details heb ik met een witte gelpen gedaan.
De andere afbeeldingen zijn gekleurd met Blendabilities.


Hij staat bij mij nu op de salontafel en s'avonds zet ik er een kaarsje achter.
Heel sfeervol voor de lange donkere avonden.

Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten