woensdag 7 januari 2015

Jey! De nieuwe Lente/Zomer Catalogus en Sale-A-Bration zijn gisteren ingegaan

Ik vind deze periode echt super!
Sinds ik bij Stampin'Up! ben
is januari helemaal niet meer die saaie periode 
na kerst en oud en nieuw.

Dit is voor mij de eerste keer 
dat ik het ingaan van de Lente/Zomer
en Sale-A-Bration mee maak.
Ik ben vorig jaar op het einde van de Sale-A-Bration ingestapt.


En echt, Wow!, wat staan er super mooie producten in deze Catalogus.
Ik heb ook echt zin om workshops te gaan geven met al deze mooie producten.


Wat is er nu leuker dan GRATIS! producten te krijgen.
Ja, je leest het goed.
Bij elke 60 euro die je besteed kun je iets uitkiezen
uit de Sale-A-Bration Brochure.
Dit zijn echt niet zomaar wat spulletjes,
nee, het zijn stuk voor stuk weer zulke mooie stempelsets en papier en zoveel meer.

En als topper op de taart...
Joehoe! Zo blij mee...
Een nieuwe Nederlandse stempel set!


Is ie niet super?!

Inderdaad het is allemaal erg veel info in één bericht,
daarom heb ik de catalogus, de brochure en de nieuwe stempelset
aan de rechter kant van mijn blog gezet,
zodat je het allemaal rustig door kunt bladeren.

Wil je graag een papieren versie van al dit moois,
stuur dan even een berichtje of bel me,
dan stuur ik het met alle plezier naar je toe.

iedereen een hele fijne dag gewenst!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten