vrijdag 2 januari 2015

Sneek Peek deel 4

Ik hoop dat je een fijne jaarwisseling hebt gehad.
Hier dan Sneek Peek deel 4 voor het nieuwe jaar dan maar.

En het wordt spannend, want nog maar 4 dagen en dan
komt de nieuwe Spring/Summer 2015 en Sale-A-Bration Catalogus online.

De inspiratie van deze kaart komt van Jennifer McGuire.
Zij had laatst ook een kaart gemaakt met een gedeeltelijk uitstansen van een stans.


Ik heb hier een aantal stansen gebruikt die onderdeel zijn van de Mini Treat Bag Thinlits Dies.
Deze set bestaat uit 12 stansen.
Ik heb er hier 5 van gebruikt en er een Shaker Card van gemaakt.


De kleuren die ik heb gebruikt zijn:
Melon Mambo, Bermuda Bay, Daffodil Delight en Basic Black.

Ook heb ik het Itty Bitty PunchPack gebruikt voor de sterren en hartjes op de kaart.

Aftellen dan maar tot 6 januari en voor nu
een fijne dag gewenst!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten