vrijdag 6 februari 2015

Eerste keer voor mij SU-per Challenges #75 Hartjes

Hallo Allemaal, wat leuk dat je weer even komt kijken op mijn blog.

Ik wil trouwens ook iedereen bedanken die de afgelopen tijd 
lieve en leuke berichtjes op mijn blog heeft achtergelaten. 
Het doet mij echt heel goed om te weten dat jullie mijn posts leuk vinden.
Daar doe je het toch allemaal voor!

Spannend vandaag, ik doe voor het eerst mee aan de SU-per Challenges.
Wist helemaal niet van het bestaan af (ligt echt aan mij hoor, 
ik ben nooit zo vlot met dat soort dingen ontdekken).

De challenge is hartjes!



Geïnspireerd door één van mijn favorieten op YouTube, Nichol Magouirk, 
heb ik met de Mini Treat Bag Thinlits Dies gewerkt. 
De tekst 'Voor mijn Valentijn' komt uit de oude vertrouwde Nederlandse stempelset Sentimenten. 
De drie hoofdkleuren die ik heb gebruikt zijn: Calypso Coral, Real Red en Basic Black. 
Voor de lichte bovenkant van de bag heb ik een strook van 4,5 cm Calypso Choral gebruikt.  

De tekst op de tag komt uit de set Something to Say.
Er zijn nu ook hele leuke doorzichtige plakkers met reliëf van epoxy, 
waarvan het hartje en de ster uit de Itty Bitty Accent Punch Pack precies hiermee coördineren.


Built for Free Using: My Stampin Blog

4 opmerkingen:

  1. Hai,

    Wat een prachtige creatie heb je gemaakt!!! Echt heel erg leuk. Ik wist voorheen ook niet van het bestaan van Su-per Challenges af. Maar ik vind het heel erg leuk, en ik heb nu al een paar keer meegedaan. Komend weekend wil ik ook met deze challenge aan de slag gaan, en de vorige....want die had ik ook nog niet gemaakt, maar gelukkig heb je altijd twee weken de tijd.

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend mooie kaart is het geworden! Heel erg leuk en speels gedaan! Leuk dat je onze challenge hebt gevonden bij SU-per Challenges, hopelijk tot een volgende keer! Gr Linda, LizDesign

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Su-per leuke creatie heb je gemaakt. Ik heb even rondgeneusd op je blog en kwam inspirerende kaartjes tegen. Ben maar gauw volger geworden. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenges en we zien je graag terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk project heb je gemaakt! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen